December 04, 2008

Nur Lembah Lenggong

Fun. That's wat I can say. Nur Lembah Lenggong-walaupon boleh dikatakan tiap-tiap bulan aku ulang alik TM-Baling tp xpenah pulak perasan yang NBL ni tepi jalan je kat Lenggong tuh.anyway, sebuah kawasan yg dikelilingi oleh hutan kelapa sawit dan berdekatan dgn Sg. Perak..aman..tenang..nyaman..! NBL memiliki lebih byk dorm compare to personal room. maksudnya kalau penyertaan beramai2 tu lg sesuai la drpd penyertaan dlm kumpulan kecil 2-3 org. sbb NBL ade dlm 2 bilik je yg boleh memuatkan utk 2-4 org.
Berbalik ke kisah student JMK (Jawatankuasa Mahasiswa Kolej) aku pulak. Tujuan sebenar dorg dtg ke kem ni adalah utk mengikuti kelas motivasi utk menjadi pemimpin...alhamdulillah bg aku pengarah program iaitu Balqis telah memilih "consultant" yang tepat. bg aku biarpon consultant2 ni masih muda jika dibandingkan dari segi umur, tapi pengalaman, cara pengendalian, cara pemikiran dorg jauh lebih matang dr umur. lagipon dorg sendiri adalah ex-JMK kat kolej dulu. so bertambah2 la sesuwai utk dorg handle student2 ni...yela bila dah ada experience, dorg akan lebih mendalami apa sebenarnya konflik/masalah yg dihadapi dlm sesuatu organisasi JMK tu sendiri..so aku yg jd pemantau tu pon secara xlangsung boleh la jugak apply apa dorg smpkan tu dlm situasi pekerjaan aku...well...ada jugak input yg berguna utk weekend kali ni..

No comments:

click for $$$$

Daisypath Anniversary tickers
Designed by UMIESUEstudio 2014