January 29, 2009

top up 1 year more ......

Hepi buffday to me.....hepi buffday to me....hepi buffday to myself....hepi buffday to me.....
hehehe....already 28 maaa........sudah _ _ _ lor...
neway...aku bersyukur pada Allah s.w.t kerana memajangkan lagi setahun usia aku..
dapat lagi aku menghirup udara di bumi Mu ini ya Allah...syukur Alhamdulillah..

Aku harap pada tahun ini aku merealisasikan impian aku untuk melangkah ke satu lagi tahap kehidupan iaitu perkahwinan..bila..? tunggu.........semoga aku akan lebih tabah dan bersemangat untuk menghadapi apa jua rintangan yang bakal mendatang..

So, kat ofis...aku just wat mini-celebration ngan member2 opis..tu pon kwn2 secompartment je...thanks to Eila yang sudi sponsor KFC.....thanks too pada kwn2 yang lain yg sudi meraikan bersama2 aku Kak Kin, Fazi, Syed, Miza, Hikma, Zam pompuan.., zam lelaki..thanks....xbyk menu just a cake, chocolates, drinks + KFC from Eila....simple but yet kenyang...! Thanks to
them oso the the present! Nice tudung neway... :-)

A few photos taken.....

mocha cake
thanks Fazi for coming..
nyam nyam ...
1 utk kau .. 1 utk aku...
eh eh macam tangga daaa....wif ladies in da ofis
simple menuthanks for the present guys...!!
From left : Syed, Miza, Zam, Heikma, mummy Nadia, me & Fazicutethanks guys ....
xsampai 1 hour ...clear !!

a gift from ICT Club a.k.a opis daa...when to be Puan..?? hihi...cute .......
from sis ..thx..from bro...thx..

No comments:

click for $$$$

Daisypath Anniversary tickers
Designed by UMIESUEstudio 2014