November 06, 2014

mood deko menjelma

tak sangka satu hari tu mr hubby balik bawak wallpaper yang dia beli kat mr.diy ipoh.
harga segulung rm5.80 jer... 
dia kata nak pasang kat dinding stor kat bawah tangga.
aku jawab ok lah bila ada masa kita pasang...

so kepam punya kepam last2 terpasang jugak...


sebelum......



selepas..... 


aku suka sangat cadar yang aku beli di idaman suri langkawi nih. cotton.. rm59 jer... silap beli 1 jer... mmg sedap.... 


sebab cadar ni takde skali dgn comforter s aku match jer dgn comforter set cadar yang lain.. hehe.. belasah lah.
  • teddy bear pink tu dah berusia 7 tahun... it was given by my hubby masa kami mula2 couple dulu.. dulu bear tu gemokkk besar.. skrg dah skurus sbb hari2 kena lanyak dgn aku. hehe... but it still in good condition until now...
  • teddy bear biru tu plak my hubby belikan masa pegi Noong Nooch Pattaya haritu... hehe.... 

No comments:

click for $$$$

Daisypath Anniversary tickers
Designed by UMIESUEstudio 2014