June 22, 2015

tempahan puding triffle


aku mmg suka buat dessert.
tapi jgn suruh aku buat kek atau biskut. mmg tak akan pernah menjadi.
xtau kat mana silap. walau aku suka buat dessert tapi tak penah la lagi aku amik tempahan. pulaknya dalam kuantiti yg agak banyak. apa salahnya aku cuba. kalau tak cuba akau tak tau aku mampu ke tidak utk buat. 

tempahan ni dibuat oleh opismate aku Pn. Hakimah utk birthday celebration anak kembar 3 beliau yg comelsss. beliau order 40 pax. aku cuba sehabis baik. 



1st layer - kek 

2nd layer - kuah kastad 

3rd layer - taburan mix fruit 


3rd layer - taburan mix fruit dan agar-agar jelly 

saiz besar rm10

saiz kecil rm3.50

alhamdulillah nasib muat peti ais aku !



No comments:

click for $$$$

Daisypath Anniversary tickers
Designed by UMIESUEstudio 2014